Langsung ke konten utama

sometimes...

at night when i want to sleep,sometimes  i thinking about you and   you always come in my dreams but everytime i dream about you,in my dream you're just my friend, never more. maybe it is clue that i can't hope a lot ,yeah and  i realize i'm not pretty , i'm not interesting,not funny,not smart...

yeah i know that ,it is so hurt if i hope to much, and i don't want to hurt a second time with you

and i always pray and hope ,we still be a friend and i'll never forget sweet moment with you,friend.

Komentar

Pos populer dari blog ini

HELLO AUGUST- WISH BE BETTER

my wish :  i hope  body higher , thinner body success in school can move on ( A ) i hope my new class will be fun , no problem no differences saving more money  still be friends with old class (abstract :*) hopefully have agood exam result( i try ), not lazy anymore( i try )  and to be better amen

review makeover silky smooth translucent powder dan primernya | Indonesia-jourlitersweet

haiii hai semua disini aku mau mereview produk bedak yang aku pakai sekarang  sebelumnya aku udah pernah nyoba-nyoba  bedak merek lain tapi kali ini aku jatuh hati ke satu produk yaitu produk makeover ini yuhuu   karena kondisi kulit aku berminyak dan berjerawat  aku menggunakan bedak yang tabur , kenapa ?

main kepantai yang sekaligus ada air terjun - malang (31-05-2015)

~~~~~~~~HELLO~~~~~~~~


hai reader, dah lama kali aku gak ngeblog ya haha, oh yaa aku cuma mau ngeshare aja pengalaman pas pertama kalinya aku dimalang pergi kepantai, ya tau ajalah ya malang kan di pulau jawa dan posisinya juga di tengah-tengah jadi dugaanku pertamakali pasti lama nyampai ke pantainya, yang biasanyakan kalo di tempatkku itu ya gak jauh-jauh kali lah ke pantai secara batam itu kepulauan yekan jadi ya paling lama pun ya sejam kalo gak sejam setengah paling lama dan sebenarnya bosan juga pergi kepantai, dah bosan jadi